La Classe de l' Eiximenis

Aquest és el blog de la nostra classe!!!! :)

dimecres, 3 de juliol del 2013

Un record de la nostra classe!!!!


Publicat per Adam a 7:41 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

Benvinguda

BENVINGUTS
He creat aquest blog perquè tots els nens i nenes de la nostra classe puguem compartir coses!!        :)
Adam Lalaoui Guerrero
PD: Mireu el comentari!!!
Publicat per Adam a 7:29 3 comentaris:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Missatges més recents Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Arxiu del blog

  • ▼  2013 (2)
    • ▼  de juliol (2)
      • Un record de la nostra classe!!!!
      • Benvinguda

Dades personals

Adam
Visualitza el meu perfil complet
Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.